vrijdag 27 januari 2012

Winter in Sealand

Omdat er een vergadering uitviel in Leidschendam en ik toch al in die richting was, ben ik op advies van fotovriend Dennis Martens doorgereden naar de Maasvlakte. Er zouden Pestvogels en Velduilen zitten. Wel een velduil zien wegvliegen. Zul je altijd zien wanneer je zo'n eind rijdt voor je Uil, dat er dan een groepje jagers op Konijnenjacht gaat. Met Fred, Hond en Havik!
Mijn encounter met de Zeehond was natuurlijk geweldig. Ik geef toe dat ik het beestje nog even gauw geaaid heb voordat het in de zee van Zeeland verdween. Voelen is geloven en beleven vooral. Ik denk dat de inspanningen van Ecomare en Leny het Hart te tamme Zeehondjes oplevert. Ik was dit jaar zeker niet de eerste met zo'n intieme ontmoeting.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten